If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Това напрежение дето показва със сигурност не е вярно. Когато светна грешката колата беше в движение и съм го мерил че е около 14 волта. Да прегледам буксите на екуто на селето под жабката значи?
С абс наистина имам проблем дава че преден ляв датчик е дал фира, но екуто си отчита скоростта.
Има ли връзка между абс и селе?
Дори и на контакт да е,пак е малко особено сега лятото.Да има връзка м/у АБС и Селе,за какво мислиш е така наречената КАН шина
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Не е от акумулатора, сега го измерих 3 - 4 часа след като съм угасил колата- 12.66 V. При запалена кола показва около 14.
Когато записа грешката колата си беше запалена, така че се ошашква нещо, няма как да е било толкова ниско. Също и скороста и оборотите не са били 0.
Някой има ли техническа документация за селеспийда? Или ел. схема поне?
Засега открих един сайт с информация http://selespeed.org/ но не е много подробна.
Одеве пак светна грешката на таблото, веднага спрях без да гася, вързах се с лаптопа към селеспийда и няма никакви грешки записани, а на таблото ми свети иконката с скоростна кутия и "selespeed failure"
Как става тая работа? Налягането го гледах като съм на контакт с бързо сменяне 1 до 5 и обратно, пада до 44-43 и като спра веднага го качва до 53-54. ОК ли е или да разглабям помпата?
По препоръка на Dobromirski отвих шестограма отгоре на робота и налях вътре 150 грама трансмисионно масло, но пак 3 та я включва с силно щракване и прихъркване.
Забелязах че най тихо включва 4 и 5, никакъв звук не се чува при тях само се усеща че падат оборотите.
Извинявам се за глупавите въпроси но не намерих отговор в темата.
Нещо напоследък няма връзка с него,аз съм опитвал няколко пъти,но без резултат телефона му е изключен,може да не е в Бг,нека хората които са от региона и го познават да кажат.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Не е от акумулатора, сега го измерих 3 - 4 часа след като съм угасил колата- 12.66 V. При запалена кола показва около 14.
Когато записа грешката колата си беше запалена, така че се ошашква нещо, няма как да е било толкова ниско. Също и скороста и оборотите не са били 0.
Някой има ли техническа документация за селеспийда? Или ел. схема поне?
Засега открих един сайт с информация http://selespeed.org/ но не е много подробна.
Одеве пак светна грешката на таблото, веднага спрях без да гася, вързах се с лаптопа към селеспийда и няма никакви грешки записани, а на таблото ми свети иконката с скоростна кутия и "selespeed failure"
Как става тая работа? Налягането го гледах като съм на контакт с бързо сменяне 1 до 5 и обратно, пада до 44-43 и като спра веднага го качва до 53-54. ОК ли е или да разглабям помпата?
По препоръка на Dobromirski отвих шестограма отгоре на робота и налях вътре 150 грама трансмисионно масло, но пак 3 та я включва с силно щракване и прихъркване.
Забелязах че най тихо включва 4 и 5, никакъв звук не се чува при тях само се усеща че падат оборотите.
Извинявам се за глупавите въпроси но не намерих отговор в темата.
Колега,а после кога угасва лампата?Това налягане,когато мигаше лампата ли го мери?Ако помпата се чуе и лампата угасне,значи е от нея.Погледни релето,да не би да са му нагоряли контактите.При мен по същия начин започваше да мига лампата когато си поиска,бяха ми нагоряли контактите на релето,и отделно четките на помпата бяха износени.Грешка не записваше,и когато решеше да се включи все пак помпата и лампичката угасваше.Ако е добре релето,когато светне пак лампата,пробвай да чукнеш с ръка близо до помпата,ако не е свален пластмасовия капак,и ако помпата се включи и лампата угасне,със сигурност е от четките.
Колега,а после кога угасва лампата?Това налягане,когато мигаше лампата ли го мери?Ако помпата се чуе и лампата угасне,значи е от нея.Погледни релето,да не би да са му нагоряли контактите.При мен по същия начин започваше да мига лампата когато си поиска,бяха ми нагоряли контактите на релето,и отделно четките на помпата бяха износени.Грешка не записваше,и когато решеше да се включи все пак помпата и лампичката угасваше.Ако е добре релето,когато светне пак лампата,пробвай да чукнеш с ръка близо до помпата,ако не е свален пластмасовия капак,и ако помпата се включи и лампата угасне,със сигурност е от четките.
Първо да спомена че колата е 147, а не 156.
Лампата светна ( всъщност не е лампа а съобщение на дисплея), паркирах веднага без да гася закачих лаптопа и няма грешка. След рестарт на колата грешката я няма.
А иначе налягането го мерих на угасена кола като бързо сменях предавките подред.
Първо да спомена че колата е 147, а не 156.
Лампата светна ( всъщност не е лампа а съобщение на дисплея), паркирах веднага без да гася закачих лаптопа и няма грешка. След рестарт на колата грешката я няма.
А иначе налягането го мерих на угасена кола като бързо сменях предавките подред.
Гледай налягането на запалена кола,загрял мотор,и с често превключване на предавките....................
П.С.И послушай колегата,и си погледни релето,понякога създава доста ядове...........................50А реле,отстрани до акумулатора.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Да,най-добре от там започни.Изрових стара кореспонденция с колегата dobromirski,и ще си позволя да го цитирам:
''Щом няма записана грешка, значи е от ниско налягане ( тогава грешка не се записва)
Причини : Кабели, Датчик налягане, помпа РЕЛЕ ЗА ПОМПАТА. Започни ги отзад напред !''
Отново искам да помоля някои от колегите,които имат координати на Добромирски,ако могат да ми ги предоставят за да се свържа с него.
Най- вече ме интересува инфо колко излиза ремонт на селеспиийда ако се прецака нещо по него? Предстой ми да закупя такъв автомобил Алфа 147 и затова мие е интересно ,ако нещо се прецака с едни 500лв ще мога ли да си отремонтирам селеспиида и след това да го карам безаварийно.
Благодаря предварително на тези ,които ще се отзоват на апела ми
Снощи свалих робота на кутията профилактично да го разглобя и почистя.
Имам 2 въпроса:
1. преди да го свалям оставих колата на N, Излезе с доста зор и дърпане нагоре докато се измъкне от избирача.
В момента избирача потъва само надолу като го натисна, а като го дърпам нагоре (5 и задна) не иска и само ако го завъртя леко надясно отива нагоре.
Нормално ли е избирача на скоростите да се клати настрани като го хвана с ръка? Да не съм го повредил понеже доста силно дърпах нагоре робота докато се измъкне.
2. Има ли чалъм при монтиране за да се завие болта отстрани в избирача? Отвих го с напипване без да гледам, ама за монтажа не знам как ще го нацеля и двата отвора да са съосни.
В един руски сайт бяха показали че са маха колелото и мотора се пуска леко надолу от тампона за да се вижда през подкалника.
Пак съм аз. Разглобих целия робот, всички потенциометри и клапани свалих, разглобих и двата хидроцилиндъра, (във вертикалния отгоре имаше малко ръжда) смених маслото, почистих релето отвътре и сипах ново масло тутела CS. Уплътненията не съм ги сменял видяха ми се читави.
Обаче сега като я покарах и пак го има гадното хруп като включва на 3 та.
Всички калибрации ги минава, само на тази на снимката дава грешка, и на дисплея светва картинката за проблем с скоростите. защо???
Още един въпрос от мен. Ще съм много благодарен ако някой отговори.
Днеска както стоях на светофар на 1-ва и селето изписука 3 пъти и щрак изключи на N. Не е светвало съобщение за грешка на дисплея, само изписука.
Да не би да има някаква защита ако стоиш прекалено дълго на скорост спрял да минава на неутрална?
И още нещо да питам. След като разглобих робота веднъх се случи при тръгване почна да щрака 2-4 и се се беше ошашкало но се оправи. И след това веднъж както карам на 2 гледам изведнъж отишла на 4 ( познах го по оборотите) а пише 2 на екрана, един път беше станало и обратното- Пише 4 но беше на втора? Робора и потенциометрите съм ги сглобил правилно защото през останалото време работи добре.
Dobromirski, помагай ако го видиш, моля те, май само ти си в час.
Има и други, които са в час, спокойно
на 1-вият ти въпрос - ДА има такава "защита". Същото се случва, ако си на ръчна или с отворена шофьорска врата.
Що се отнася до грешката в показанията , чак да обърка показанията на предавките, не ми се вярва. Обикновенно, когато стойността на напрежението е близко, но се разминава от запаметеното при калибрацията, показанието на дисплея мига, а за да бърка 2-ра с 4-та , я лъже долният потенциометър (този на гърба на робота откъм рейката) . Често, той се мокри.
Калибрацията на кутията минава ли цялата ? Нали след калибрацията гасиш от контакт за 20 секунди за да запамети настройките ?
Comment